تاریخچه ی جمبوری های ((مجمع جهانی پیشاهنگی)) صورت گرفته تا کنون

تاریخچه ی جمبوری های ((مجمع جهانی پیشاهنگی)) صورت گرفته تا کنون

توجه: این صفحه توسط یک سایت اینترنتی ترجمه شده است و جملات کمی ناخوانا می باشند و از این بابات شرمنده ایم


سراغ موسس، لرد رابرت بادن پاول برنامه ریزی برای برگزاری یک رویداد خاص برای گرد هم آوردن پیشاهنگی از همه ملیت ها، و به مناسبت دهمین سالگرد از اردوگاه در جزیره Brownsea.

با توجه به جنگ جهانی اول، که در آن بسیاری از پیشاهنگی کشته شدند، اولین گردهمایی بین المللی پیشاهنگی در سال 1920 برگزار شد. این، اولین مجمع، در المپیا لندن 8،000 پیشاهنگی از 34 کشور جهان برگزار شد.

مجمع در حال حاضر یک اصطلاح بین المللی مورد استفاده قرار گیرد برای توصیف یک گردهمایی بزرگ از پیشاهنگان. از سال 1920، Jamborees پیشآهنگی جهانی برگزار شده است تقریبا هر چهار سال، به جز در طول جنگ جهانی دوم، و در سراسر جهان به میزبانی.

ST1جهانی پیشآهنگی مجمع - 1920
المپیا، لندن، انگلستان، 1920. 8،000 پیشاهنگی از 34 کشور جهان نشان داده شده در فراخوانی رول. محل یک ساختمان عظیم شیشه ای مسقف به وسعت شش هکتار بود. طبقه بتن با زمین برای مسابقات پوشش داده شود. برخی از شرکت کنندگان غیر پیشآهنگی: تمساح از فلوریدا، یک تمساح کودک از جامائیکا، یک توله شیر از رودزیا، میمون ها از آفریقای جنوبی، یک بچه فیل، شتر. بادن پاول تحسین شده رئیس پیشآهنگی جهان است. او گفت: "اگر آن اراده خود را، به ما اجازه جلو رفتن از اینجا کاملا مشخص است که ما را از طریق روح در سراسر جهان از برادری پیشآهنگی توسعه، در میان خودمان و پسران ما، یک commradeship، به طوری که ما ممکن است برای کمک به توسعه صلح و شادی در جهان و حسن نیت در میان مردان است. "

 

2ND پیشآهنگی جهانی مجمع - 1924
Ermelunden، کپنهاگ، دانمارک، 1924. نوآوری: یک هفته مهمان نوازی خانه برای پیشاهنگی پس از این رویداد، مسابقات قهرمانی جهانی پیشآهنگی. مشکل: بیش از حد بسیاری از بازدید کنندگان و سیل! به BP به نام "Bademester" (دانمارکی برای "استاد حمام کردن" است). 4،549 پیشاهنگی مرطوب توسط عموم مردم برای یک شب اسکان. مدال ها در مسابقات مختلف توسط BP در کپنهاگ ورزشگاه توزیع شده است. این مجمع نشان داد که سراغ فقط یک بازی نیست، اما آن است که یک سهم قابل توجهی نسبت به آموزش و پرورش در تابعیت جهان ساخته شده است.

 

3rd جهانی پیشآهنگی مجمع - 1929
Arrowe پارک، Birkenhead، انگلستان، 1929. آمدن از خوشی سن جشن سراغ در سالگرد 21. 69 کشور 50،000 پیشاهنگی (320،000 بازدید کننده!) ارائه شده توسط. B-P های شاخ kudu را باز وزید. اولین وعده پیشآهنگی. B-P، لرد بادن پاول Gilwell، شد. همچنین "مجمع ماد". فلش طلایی و تبر به خاک سپرده شد. فلش های چوبی طلاکاری شده به نیروهای ملی ارائه شد. BP گفت: "در حال حاضر من به شما ارسال جلو به میهن خود را تحمل نشانه ای از صلح، حسن نیت و کمک هزینه تحصیلی به تمام مردان همکار خود را از هم اکنون بر روی نماد صلح و حسن نیت یک پیکان طلایی است. حمل که فلش دارد و در تاریخ، به طوری که همه ممکن است از اخوان از مردان می دانم. "



 
4TH جهانی پیشآهنگی مجمع - 1933
Gödöllö، مجارستان، 1933. 25،792 پیشاهنگی در اردوگاه. روزنامه خوشی به مجارستانی، انگلیسی، آلمانی و فرانسوی، با کمک به زبانهای دیگر چاپ شد. زبان غیر رسمی "Jamboreese"، که عمدتا از نشانه تاکید یک لبخند شاد شامل بود. هر یک از نیروهای خارجی با "پسر عموی"، پیشآهنگی محلی است که می تواند آنها را با زبان مجارستانی کمک ارائه شد. پیشاهنگی هوا برای اولین بار شرکت کردند. موضوع اول از تمبر یادبود پیشآهنگی. مجمع نشان: گوزن سفید مجارستان. "شما ممکن است در آن گوزن سفید عنوان روح خالص سراغ، اوپر به جلو و به سمت بالا نگاه کنید، و همیشه شما منجر به بعد و به سمت بالا، به کبیسه بیش از مشکلات، به رویارویی با ماجراهای جدید است." (BP)

 

5TH مجمع پیشآهنگی جهانی - 1937
Vogelensang Bloemendaal، هلند، 1937. در مجموع 28،750 پیشاهنگی از 54 کشور. نمایش روزانه در میدان جنگ. راهنمای دختر با استفاده از میدان جنگ به استقبال بانوی بادن پاول، جهان راهنمای ارشد. مجمع تمیزترین و در عین حال: 120 دوش و 650 شیپور خاموشی آب. 71 پل بر روی کانال های که تلاقی سایت. B-P هشتاد ساله بود. BP در با ارائه علامت مجمع، کارکنان یعقوب، گفت: "اکنون زمان آن برای من می آیند می گویند خوب خداحافظی. من می خواهم شما را به یک زندگی خوشحال. شما می دانید که بسیاری از ما هرگز دوباره در این جهان دیدار خواهد کرد."

 

6TH پیشآهنگی جهانی مجمع - 1947
مجمع صلح "، Moisson، فرانسه، 1947. 24،152 پیشاهنگی حاضر بودند. ده سال پس از آخرین مجمع، و BP در سال 1941 مرده بود. بلندگوها نوآوری از زمان ناخوشایند بود. پیشاهنگی هند استقلال کشور خود را جشن گرفته است." چالش "بود بخشی از برنامه نهایی در ماه مارس، در شکل خم کاریک (نمادی از مجمع) در باز کردن پیشاهنگی مراسم راهپیمایی در کشور، در مراسم اختتامیه هر اردوگاه فرعی تشکیل واحد، و در آن با مته سوراخ سر بسیاری از پرچم ها و آگهی از پیشاهنگی های تمام کشورهای ارائه شده در زیر اردوگاه.

 

7 مجمع جهانی پیشآهنگی - 1951
Salzkammergut، بد Ischl، اتریش، 1951. 12،884 پیشاهنگی حضور داشتند. سادگی اصلی خوشی بود. ، هفت برج ساخته شد، هر یادآوری مجمع قبلی. همانطور که از نام هر یک اعلام شد، یک پرچم در یکی از برج ها و آهنگ که مجمع سونگ برافراشتند. این اولین بار بود که پیشاهنگی آلمانی قادر به شرکت در مجمع جهانی پیشآهنگی به عنوان اعضای کامل سازمان جهانی بودند. یک پیشآهنگی از ژاپن حضور داشتند. او می دانست که هیچ کدام از زبان های دیگر از خود و کلمه "مجمع"، با این حال او این سفر را با هیچ مشکلی ساخته شده است. نزد پیشاهنگی تکان دادن پرچم های استقبال در فرودگاه به او گفت که او در جای مناسب وارد کرده بود.

 

8TH جهانی پیشآهنگی مجمع - 1955
خوشی از افق های جدید، رودخانه و ابشار نیاگارا در دریاچه، کانادا، 1955. اولین مجمع پیشآهنگی جهانی و اولین جمع آوری پیشآهنگی بین المللی برای خارج از اروپا برگزار می شود. کل 11139 شرکت کننده از 71 کشور جهان در حال حاضر. بسیاری از اولین ها: تمام پخت و پز بیش زغال چوب انجام می شود؛ تلویزیون به مجمع جهانی پیشآهنگی آمد، پس از طوفان کانی! ورود غیر معمول دو قایق صید نهنگ است که رودخانه از مونترال از طریق کانال Rideau و در سراسر دریاچه انتاریو سفر شد. سه پیشاهنگی برزیلی های وارد شده از جیپ های جدید پیشاهنگی نیوزیلند که چهار ماه قبل از مجمع به خانه سمت چپ آغاز شده و بیش از 45،000 کیلومتر (30،000 مایل سفر ). بیشترین تاثیر: مهمان نوازی در کانادا است.

 

9TH جهانی پیشآهنگی مجمع - 1957
ساتن پارک، انگلستان، 1957. جشن خوشی جشن سراغ سالگرد 50th. بیش از 30،000 پیشاهنگی از 80 کشور حضور داشتند. اول به ترکیب موت مریخ نورد و Indaba. سال سده B-P. ایستگاه رادیویی آماتور از اردوگاه اداره می شود. پیشآهنگی را از پاکستان پیموده تمام راه را. اردوگاه 24 صفحه یک روزنامه، "جشن مجله" وجود دارد. و سپس، traditonally ممکن است بگویند، شب طوفان بزرگ وجود دارد - "Jamborain". ستون هرمی شکل سنگی در ساتون پارک ساخته شده بود به مناسبت این سالگرد سراغ.

 

10TH مجمع پیشآهنگی جهانی - 1959
تن. Makiling، فیلیپین، سال 1959. اولین مجمع پیشآهنگی جهانی در شرق دور. 12،203 پیشاهنگی از 44 کشور در حال حاضر است. موضوع: "ساختمان فردا امروز". نیم میلیون بازدید کننده در یک روز. "مجمع بامبو، نخل nipa و شهر بامبو. نشست غرب و شرق؛ وحی به هر دو است. لبخند فیلیپین فراموش نشدنی بود. در شرایط آب و هوایی در Jamborees قبلی، پیشاهنگی فرانسوی، به خوبی برای همه احتمالات آماده، راهپیمایی گذشته دادن چلپ چلوپ از رنگ در بارانی زرد. مجمع جهانی پیشآهنگی واقعا عرصه را نشان می دهد و یا آتش نیست. مجمع واقعی صورت می گیرد در قلب پیشاهنگی از بسیاری از سرزمین ها.

 

11th مجمع پیشآهنگی جهانی - 1963
مسابقه دو ماراتون، یونان، 1963. 14،000 شرکت کنندگان. موضوع: "بالاتر و وسیعتر". یونانی ولیعهد و رئیس پیشآهنگی باز خوشی. تاریخ کلاسیک به زندگی آمد: دونده ماراتن، کارگر هرکول، سه گانه. تراژدی مشروط فیلیپین که در سانحه هوایی جان خود را از دست دادند رقم بخوره. پرچم خوشی در بزرگداشت کاهش داده است. در بسته شدن، ماراتن مشعل به پیشآهنگی آمریکایی تحویل داده به در افتتاح دوازدهمین مجمع جهانی پیشآهنگی شود شعلهور شده است.

 

12th مجمع پیشآهنگی جهانی - 1967
امور خارجه پارک Farragut، آیداهو، ایالات متحده آمریکا، 1967. دومین مجمع پیشآهنگی جهانی در آمریکای شمالی. 12011 شرکت کننده از 105 کشور جهان. موضوع: "دوستی". عرصه نشان می دهد، مهارت های-O-راما، دنباله ماجراجویی، فعالیت های آب در دریاچه PEND Oreille، از لرزش و نشت از بازار مال فروشان واقعی غربی، در میان شکوه و جلال از کوه های راکی.

 

13TH پیشآهنگی جهانی مجمع - 1971
Asagiri ارتفاعات، ژاپن، 1971. 23،758 شرکت کننده از 87 کشور جهان است. موضوع: "به درک". بسیاری از فعالیت های متنوع در اردوگاه رنگارنگ دکور شرقی و در مقابل پس زمینه کوه فوجی است. آب و هوای ایده آل در آغاز و پایان، اما تعداد مجمع 13 گردباد در وسط یاد می شود. با توجه به جاری شدن سیل شدید برخی از اردوگاه های فرعی، 16،000 پیشاهنگی تا به حال به مدت 48 ساعت تخلیه می شود. اورژانس عالی قصد دارد توسط سازمان پیشاهنگی ژاپنی و مهمان نوازی فراموش نشدنی میزبان موقت است.

 

14 پیشآهنگی جهانی مجمع - 1975
دریاچه Mjosa، Lillehammer، نروژ، 1975. محبوب به نام "'75 Nordjamb". 17259 شرکت کننده از 91 کشور جهان حضور داشتند. موضوع: "پنج انگشت، یک دست، نماد پنج نوردیک میزبان مشترک و پنج کلاس پیشآهنگی جهانی در یک برادری است. پیاده روی در کوه ها در گشت های بین المللی، زمینه های فعالیت، دنباله شمال اروپا، گروه کر عالی، مراجعه به موزه Maihaugen فرهنگی، و همه سرگرم کننده در مجمع نمایشگاه کشور. H.M. پادشاه نروژ افتتاح مجمع، که همچنین توسط HM بازدید شد پادشاه سوئد و H.R.H. را ولیعهد مراکش.

 

پیشآهنگی جهانی مجمع سال - 1979
جهان مکان است و زمان کل سال 1979 است. به جای یک مجمع، سازمان جهانی "پیشآهنگی جهانی مجمع سال" به منظور به ضرب هزاران روح مجمع با برگزاری چندین اردوگاه پیشآهنگی جهانی مجمع سال و عضویت در مجمع بی شماری در سراسر جهان اعلام کرد. نماد عضویت در مجمع به نمایندگی امواج دوستی که صعود از اجتماعات بین المللی از پیشاهنگان و جریان در سراسر جهان گسترش روح برادری پیشآهنگی. پانزدهمین مجمع پیشآهنگی جهانی، در ایران برای سال 1979 برنامه ریزی شده، به تعویق افتاده بود.

 

15TH مجمع پیشآهنگی جهانی - 1983
درکاناناسکیس کشور، آلبرتا، کانادا، 1983. در دامنه کوه های راکی ​​در نزدیکی کلگری، 14،752 پیشاهنگی در درکاناناسکیس کشور جمع شده بودند. موضوع: "روح زندگی در". مجمع مشخص از بسته شدن جشن سالگرد 75 از جنبش پیشآهنگی، و تولد 125 موسس آن، لرد بادن پاول. فعالیت های مجمع استفاده کامل از کوه های ناهموار و هیجان غرب وحشی صورت گرفت.

 

16 مجمع پیشآهنگی جهانی - 1987-1988
پارک آب مروارید پیشآهنگی، نیو ساوت ولز، استرالیا، ژانویه، 1988. 14434 شرکت کننده از 84 کشور جهان در حال حاضر. موضوع: "آوردن جهان به همراه". مجمع جهانی پیشآهنگی در نیمکره جنوبی برگزار می شود. نخستین رویداد رسمی جشن دویستمین سالگرد استرالیا. نکات برجسته: چالش دره البته مانع، بیشتر خسته کننده و فعالیت محبوب ترین در مجمع بزرگ تالار گشت و گذار کارناوال، که همه پیشاهنگی در بیش از 50 اتوبوس به Thirroul ساحل رفت شد.

 

17 مجمع پیشآهنگی جهانی - 1991
تن. پارک ملی Sorak، کره، 1991. تقریبا 20،000 شرکت کنندگان، به نمایندگی از 135 کشور و سرزمین، آن را بزرگترین نمایندگی در تاریخ مجمع جهانی پیشآهنگی ساخته شده است. موضوع: "بسیاری از اراضی، یک جهان". پیشاهنگی از چکسلواکی و مجارستان عنوان اعضای جنبش پیشآهنگی جهانی برای اولین بار از سال 1947 شرکت کردند. نیروها را از مکان های که در آن سراغ شروع مجدد یا شروع نیز وجود دارد: بلغارستان، بلاروس، استونی، لتونی، لیتوانی، لهستان، رومانی، روسیه، اوکراین و یوگسلاوی. روستای توسعه جهانی در برنامه. مجمع توسط روح تیله بازی کردن وو، HM، رئیس جمهور کره ای بازدید شد پادشاه سوئد و H.R.H. را شاهزاده مولا رشید مراکش.

 

18 پیشآهنگی جهانی مجمع - 1995
Flevoland (هلند)، هلند، سال 1995، 28،960 نفر و کارکنان از 166 کشور و مناطق، از جمله 34 کشور جهان که در آن سراغ در حال شروع یا شروع مجدد. این نمایندگی از کشورهای است بزرگترین. موضوع: "آینده در حال حاضر". نکات برجسته ها: جایزه دوستی مجمع، مراسم مذهبی در بین خشونت و صلح، توسعه روستایی 2ND جهانی (GDV) با حمایت از انجمن پیشاهنگان، سازمان های غیر دولتی و نهادهای تخصصی سازمان ملل، به ویژه در کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد و یونیسف. جشن سالگرد 50th سازمان ملل متحد توسط انجمن پیشآهنگی و ارتباطات ماهواره ای با پطرس غالی، پطرس غالی، دبیر کل سازمان ملل. این رویداد به طور رسمی توسط H.M. افتتاح شد ملکه بئاتریکس هلند و همسرش شاهزاده کلاوس. به مجمع توسط H.M. بازدید شد پادشاه سوئد، شاهزاده بسمه اردن و خانم Sadako Ogata، کمیساریای عالی سازمان ملل متحد برای پناهندگان، که دهکده جهانی توسعه افتتاح.

 

19 مجمع پیشآهنگی جهانی - 1998-1999
Picarquin، شیلی، 1998-1999. کوهپایه های آند به عنوان یک پس زمینه برای اولین مجمع پیشآهنگی جهانی، تا کنون در آمریکای لاتین برگزار شد و آخرین مجمع قرن خدمت کرده است. آن را رسما توسط رئیس جمهور شیلی، ادواردو فری افتتاح شد. 31،000 پیشاهنگی، رهبران و کارکنان از 157 کشور و قلمرو حضور داشتند. موضوع "صلح با هم" روستای توسعه جهانی 3RD که بزرگتر و بهتر از همیشه با مشارکت 11 آژانس سازمان ملل متحد بود با امضای یک توافق مین های زمینی ضد نفر بین معلولیت های بین المللی و جهانی سراغ تقویت شد. این مجمع که آموزش و پرورش از پیشاهنگان در مورد جهان و مشکلات آن تاکید کرد و نشان داد که چگونه پیشاهنگی می توانند و انجام ایجاد تفاوت بود.
عملیات لس آند، با کمک از بسیاری از نیروها را، ساخته شده است امکان مشارکت مجمع از 56 کشور و مناطق. برای اولین بار، پیشاهنگی سرخپوست از آمریکای لاتین در مجمع از طریق کمک از یونسکو شرکت.

 

20th باشد مجمع پیشآهنگی جهانی - 2002-2003
در 20th مجمع پیشآهنگی جهانی در تایلند تمرکز جنبش ما از 28 دسامبر تا 7 ژانویه، 2003 بود. بیش از 24،000 پیشاهنگی - دختران و پسران، رهبران و کارکنان از 147 کشور و قلمرو حضور در رویداد سمت دریا، زندگی با هم تحت عنوان جهان ما، به اشتراک گذاشتن فرهنگ ما. یک برنامه بسیار مشغول فعالیت ارائه تعداد زیادی از سرگرم کننده است، فرصت هایی را برای توسعه مهارت های جدید، دوستای جدید پیدا کنی و برای کمک به مردم در جوامع در این نزدیکی هست.
روستای توسعه جهانی بزرگ (GDV) اجرا شده توسط 50 سازمان ارائه فروم برای یادگیری در مورد مسائل در سراسر جهان است. مدیر کل یونسکو، Koichiro ماتسورا، افتتاح GDV. برجسته دیگر شامل تقاطع فرهنگ، صورت امواج، میراث ما، بررسی طبیعت، شهر علم، روز اکشن ارتباطات، و مسابقات. تعداد رکورد 12 ادیان خدمات در طول این دوره تعطیلات انجام شده است، و نزدیک به 80 درصد از شرکت کنندگان به سرویس بین مذهبی در 1ST ژانویه حضور داشتند.
عملیات Sattahip به تامین مالی مشارکت 247 پیشاهنگی از 93 کشور در حال توسعه کمک کرد، به لطف پول کمک توسط هزینه های خوشی، و چندین انجمن پیشآهنگی.

 

21 پیشآهنگی جهانی مجمع - 2007
مجمع جهانی پیشآهنگی 21 مشخص شده به مناسبت صدمین سالگرد سراغ با 37،868 پیشاهنگی شرکت از 162 کشور و سرزمین است. برای کسب اطلاعات بیشتر، لطفا اینجا را کلیک کنید.





:: موضوعات مرتبط: معرفي پيشاهنگي , ,
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
نویسنده : محمد جواد نادري
تاریخ : سه شنبه 18 تير 1392
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: